Jump to content

Orange Światłowód

Rate this topic


neon
 Share

Recommended Posts

Witam,

będę wdzięczny za wszelkie informacje dot. Orange Światłowód. Chodzi przede wszystkim o podpisanie nowej umowy i oczywiście używanie własnego sprzętu.

Obecnie Orange daje Funbox 3. Wcześniej model ten nie można było ustawić w bridge. Czy obecnie jest taka możliwość? Infolinia wiadomo jak informuje :)

 

używacie może netu od Orange w Światłowodzie ?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • house

    2

  • neon

    5

  • Administrator
W dniu 9.09.2019 o 14:47, neon napisał:

używacie może netu od Orange w Światłowodzie ?

niestety nie :( 

W dniu 9.09.2019 o 14:47, neon napisał:

Obecnie Orange daje Funbox 3. Wcześniej model ten nie można było ustawić w bridge. Czy obecnie jest taka możliwość?

nadal nie ma : 

You do not have the required permissions to view links attached to this post.

To unlock hidden content, you need to log in and add a reply to this topic.

Link to comment
Share on other sites

według tego co znalazłem :

You do not have the required permissions to view links attached to this post.

To unlock hidden content, you need to log in and add a reply to this topic.

 

"Dobra wiadomość że FB3 teraz działa z zewnętrznym ONT. W takim razie FB2 nie jest już potrzebny!" Obecnie dosłownie nie ma rozmowy na zestaw FB2 + ONT wtedy można było podłączyć swój sprzęt. Nie wiem tylko czy można wierzyć tej informacji, że FB3 działa z zewnętrznym ONT i taki zestaw można zamówić do postawienia swojego sprzętu.

Obawiam się umowy po której zostanie mi jedynie czarny FB3 na który można jedynie popatrzeć.

Obecnie konsultanci zapewniają, że technicy załatwią problem. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
11 godzin temu, neon napisał:

Obawiam się umowy po której zostanie mi jedynie czarny FB3 na który można jedynie popatrzeć.

możesz zwrócić w ciągu 14 dni lub w innym trybie ?

Link to comment
Share on other sites

umowa podpisana w salonie. 14 dni to jedynie do umów zawieranych przez infolinię.

Technika umówiłem za tydzień. Jak nie będzie według mnie to mam nie przyjąć instalacji. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dostałem ONT i funbox 3. Funbox3 już odłączony i na szybko wpialem USG i switch plus keycloud . Wpisałem dane i na razie nie działa DHCP. Dopiero jak ustawie IP na stałe w sprzęcie to net chodzi. Nie za bardzo z czasem i tak wychodzi ;) Vlan ustawiłem 35 . Coś jeszcze powinienem ustawic pod Orange ?

Link to comment
Share on other sites

wpisz tylko login i hasło (bez żadnych ip6)

mtu na 1942 ?

jak nie chcesz blokowania niektórych portów to prze loginem musisz dopisać "bez_ochrony-swójlogin@neostrada.pl"

Link to comment
Share on other sites

Musiałem Vlan na 35 ustawić i włączyć ipv6 w USG, bo bez tego pierwszego w ogóle nie chodził , a te drugie to jak włączyłem to skoczyło mi 20 Mb/s.

MTU nigdzie w USG nie widzę tego ustawienia, a mam obecnie konfig według 

You do not have the required permissions to view links attached to this post.

To unlock hidden content, you need to log in and add a reply to this topic.

a to Orange blokuje niektóre porty ? czy to bezpieczne ?

 

obecnie łącze mam niby 300 , a w realu na unifi pokazuje mi 169,70 Mb/s / 50,16 Mb/s

 

mtu w unifi znalazłem tu :

You do not have the required permissions to view links attached to this post.

To unlock hidden content, you need to log in and add a reply to this topic.

 

jutro sprawdzę domyślnie jest 1500

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, please see ours Guidelines and Privacy Policy.